Koltech Strung pentru tramvaie TUP650

Strungul Subteran TUP650 este o mașinărie sofisticată proiectată pentru recondiționarea profilurilor roților vehiculelor feroviare. Dotat cu tehnologie avansată, acest strung automatizează procesul de măsurare și prelucrare, oferind rezultate precise și rapoarte detaliate post-procesare. Cu o interfață intuitivă și funcții de siguranță integrate, TUP650 optimizează eficiența și siguranța operațiunilor de mentenanță feroviară.
Cod Produs: C153 Ai nevoie de ajutor? 0745 770 400 / 0359 405 556
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Specificații Tehnice
  • Review-uri (0)
  Descarca brosura aici

IndustrialMAG.ro își completează portofoliul de produse de înaltă performanță cu Strungul Subteran TUP650 de la prestigioasa firmă Koltech Railway Technology, proiectat special pentru a satisface cerințele moderne de întreținere și service ale vehiculelor feroviare. Acest echipament sofisticat este ideal pentru recondiționarea profilurilor roților pe ax, fiind optimizat pentru vehicule ușoare feroviare cu sarcini pe axă de până la 10.000 daN.

Strungul TUP650 este dotat cu tehnologie de vârf, permițând efectuarea automată a întregului proces de măsurare și prelucrare. Acest proces include măsurarea inițială a parametrilor osiilor montate, optimizarea acestora înainte de prelucrare și verificările finale pentru asigurarea calității, toate acestea culminând cu generarea automată a rapoartelor detaliate post-procesare. Rezultatele sunt imprimabile, oferind o documentare precisă a calibrării și îmbunătățirii fiecărei roți.

Versatilitatea Strungului Subteran TUP650 este evidențiată de capacitatea sa de a efectua atât prelucrarea suprafețelor exterioare și interioare ale roților, cât și secțiunea de întoarcere a profilului, asigurând o adaptabilitate completă la diferite cerințe de serviciu. O inovație majoră constă în posibilitatea prelucrării cu două alimentări diferite, oferind operatorului flexibilitatea de a ajusta parametrii pentru fiecare roată în parte, ceea ce înseamnă că fiecare roată poate fi personalizată pentru a corespunde standardelor precise ale operatorului feroviar.

Interfața operatorului este intuitivă și accesibilă, bazată pe un panou TOUCH SIEMENS cu ecran LCD color. Acest panou facilitează o interacțiune prietenoasă și eficientă între operator și mașină, minimizând necesitatea cunoașterii tehnice avansate. Controlul tactil simplifică interacțiunea, iar vizualizarea grafică a ciclurilor tehnologice ajută la o monitorizare clară a progresului lucrărilor. Această abordare reflectă filosofia HMI, care subliniază importanța unei interfețe optimizate pentru interacțiunea umană.

Strungul este echipat și cu o funcție adaptivă de control care ajustează viteza de alimentare în funcție de sarcina curentă a motorului principal, maximizând eficiența și scurtând timpul de prelucrare cu până la 30%. Aceasta este o îmbunătățire semnificativă ce conduce la o productivitate mărită, o caracteristică esențială pentru orice operațiune de mentenanță destinată să mențină ritmul rapid al industriei feroviare.
Funcțiile de siguranță integrate sunt un alt aspect cheie al Strungului Subteran TUP650. Sistemul efectuează în mod automat verificări ale dispozitivelor de siguranță și protecție, asigurând astfel un mediu de lucru sigur și conform cu reglementările industriei. Prin eliminarea componentelor electromecanice care pot cauza erori în funcționarea și întreținerea utilajului, se asigură longevitatea și fiabilitatea acestuia.

În ceea ce privește sănătatea și confortul operatorului, strungul îndeplinește condițiile de mediu de lucru, inclusiv un zgomot redus sub limita de 80 dB, posibilitatea de echipare cu un sistem de evacuare a fumului și a prafului pentru un mediu de lucru curat, iluminare optimizată a locului de muncă și protecție împotriva aschiilor.

Strungul Subteran TUP650 de la Koltech Railway Technology este cu adevărat o soluție de vârf pentru recondiționarea profilurilor roților feroviare. Prin includerea acestuia în oferta noastră, ne asigurăm că clienții noștri beneficiază de o tehnologie avansată, eficientă și sigură pentru întreținerea și recondiționarea materialului rulant feroviar.
 
         
  1. Compact și Eficient: Strungul Subteran TUP650 este conceput cu dimensiuni reduse, necesitând doar o suprafață minimă pentru fundație. Această caracteristică îl face ideal pentru spații de lucru restrânse, fără a compromite performanța sau eficiența.
  2. Ghidare Lină: Pentru a asigura un control precis și o manevrare ușoară, mașina utilizează ghidaje de fricțiune liniară, simplificând astfel procesul de ghidare și eliminând orice rezistență suplimentară.
  3. Gestionarea Deșeurilor: Proiectat pentru a facilita eliminarea așchiilor produse în timpul procesului de prelucrare, TUP650 este echipat cu un concasor și un transportor care facilitează evacuarea eficientă a deșeurilor, menținând astfel zona de lucru curată și ordonată.
  4. Conectivitate Avansată: Integrând dulapuri electrice suplimentare și conectându-le printr-o rețea PROFIBUS, mașina permite o gestionare mai eficientă a cablurilor electrice, reducând astfel aglomerația și optimizând funcționarea echipamentului.
  5. Adaptabilitate Personalizată: TUP650 poate fi ușor adaptat la cerințele specifice ale fiecărui client, oferind flexibilitate și versatilitate în funcție de nevoile individuale ale fiecărei operațiuni.
  6. Instruire Sigură și Eficientă: Cu un design ergonomic și o interfață intuitivă, mașina asigură o instruire sigură și eficientă pentru operatori, facilitând astfel integrarea rapidă și eficientă în fluxul de lucru.
  7. Întreținere Simplă: Întreținerea mașinii este simplă și ușoară, reducând timpul și costurile asociate cu mentenanța. Aceasta contribuie la menținerea performanței optime și la minimizarea downtime-ului.
Top of Form
 

Dimensiuni și Capacități:

  • Ecartament: 1435 mm (sau în funcție de cerințele clientului)
  • Diametrul maxim al roții dințate:
    • În centru (la accesul la găurile centrale): 800 mm
    • În suporturile pentru cutii de osii interioare: 1200 mm
  • Lățimea anvelopei (profilul): 80 – 120 mm
  • Încărcarea maximă pe osie pe șine: 10 tone
  • Modul de centrare a setului de roți:
    • În suporturile cutiilor de osii interioare
    • În centre (cu acces la găurile centrale)
Performanță:
  • Viteza de așchiere: 40 – 110 m / min
  • Interval de alimentare: 0,1 – 1,0 mm / min
  • Max. secțiune transversală pe fiecare parte: 3 mm2
  • Puterea motorului principal de antrenare: 21 kW
  • Putere instalată: 60 kW
  • Viteza de deplasare rapidă a șasiului: până la 4500 mm / min
  • Nivelul de zgomot (funcționare în gol): <80 dB
Precizie și Rugozitate:
  • Diferența în diametrele roților de pe aceeași axă: ≤0,10 mm*
  • Diferența în diametrul roților unui boghiu unic: ≤0,30 mm*
  • Abaterea radială: ≤0,10 mm*
  • Acuratețea reprezentării profilului: ≤0,20 mm
  • Rugozitatea suprafeței: Ra ≤ 12 µm
Dimensiuni și Greutate:
  • Înălțime: 1500 mm
  • Lățime: 1240 mm
  • Lungime: 4400 mm
  • Zona de instalare a mașinii – spațiu ocupat: 7000 x 7000 mm
  • Greutate totală: aproximativ 10.000 kg

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!