Koltech Strung pentru trenuri TUP650SH

Strungul TUP650SH este un echipament pentru întreținerea roților vehiculelor feroviare, permițând refacerea profilului acestora direct pe tren, fără demontare. Ușor de operat datorită controlului CNC, strungul este eficient și versatil, adaptabil la diverse cerințe de prindere a roților.
Cod Produs: C155 Ai nevoie de ajutor? 0745 770 400 / 0359 405 556
  • Descriere
  • Specificații Tehnice
  • Funcții
  • Review-uri (0)
     Descarcă broșura aici.
 
Strungul pentru roți TUP650SH este un utilaj robust, conceput special pentru întreținerea și repararea roților de la vehiculele feroviare. Se utilizează pentru refacerea profilului roților direct pe vehicul, fără a fi necesară demontarea acestora.

Datorită designului simplu și sistemului modern de control CNC, strungul oferă o operare ușoară și o performanță precisă și rapidă în prelucrarea roților. Este apreciat în special în depourile de vehicule feroviare pentru flexibilitatea și eficiența sa.

Utilajul poate fi adaptat pentru diverse tipuri de prindere a roților, ceea ce îl face versatil și adaptabil nevoilor specifice de întreținere.
Specificații tehnice
Model TUP650 TUP650H TUP650SH
Gabaritul șinelor standard sau în funcție de nevoile clientului 1 435 mm
Diametrul benzii de rulare: min - max 500 – 800 mm 500 – 1 250 mm 600 – 1 500 mm
Lățimea anvelopei roții 70-125 mm 70 – 150 mm 110-150 mm
Diametrul discului de frână 300 – 500 mm
Sarcina maximă pe o singură axă 10 000 daN 17 000 daN 30 000 daN
Parametrii tehnici ai mașinii
Viteză de tăiere variabilă în mod infinit 30 – 130 m/min
Puterea motorului principal de acționare 30 kW 55 kW
Puterea totală instalată 50 kW 60 kW 100 kW
Viteza rapidă de deplasare a șeilor 1 – 6 000 mm/min
Gama de furaje de lucru 0,01 – 1,0 mm/rev 0,01 – 1,5 mm/rev 0,01 – 2,5 mm/rev
Secțiunea transversală maximă a stratului de tăiere 5 mm2 8 mm2 10 mm2
Precizia de prelucrare obținută
Extindere radială ≤ 0,15 mm
Ovalitate ≤ 0,10 mm
Acuratețea reprezentării profilului ≤ 0,15 mm
Diferența de diametre a roților de o singură axă ≤ 0,20 mm
Rugozitatea suprafeței Rz ≤ 40 µm
Dimensiuni totale si greutate
Înălţime 1 500 mm 2 360 mm
Lăţime 1 300 mm 1 530 mm
Lungime 4 400 mm 4 900 mm
Suprafața aproximativă ocupată pentru mașină 7 500 x 5 500 mm 8 600 x 5 500 mm 10 000 x 7 500 mm
Greutate totală ca 10 000 kG ca 12 000 kG ca 20 000 kG

  1. Reprofilarea roților vehiculelor feroviare: Permite recondiționarea profilurilor roților fără a fi necesară demontarea acestora de pe vehicul.
  2. Lucrul cu seturi de roți individuale și boghiuri demontate: Flexibilitate în întreținerea diverselor componente ale vehiculelor.
  3. Prelucrarea discurilor de frână: Capabilitate de recondiționare a suprafețelor active ale discurilor de frână.
  4. Sistem CNC modern: Asigură precizie și eficiență în procesul de prelucrare.
  5. Ușor de utilizat și întreținut: Design ergonomic pentru utilizatori și întreținere simplă.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!